Cortelazzi a Crai: nové strategické partnerstvo, ktoré prinesie taliansku excelentnosť do východnej Európy
Spoločnosť Cortelazzi, popredný dodávateľ talianskych potravín vo východnej Európe, podpísala partnerstvo so značkou Crai, historickou talianskou značkou, s cieľom posilniť prítomnosť privátnych značiek Crai – Cuore dell’Isola, La Rosa dei Gusti, Crai a Piaceri Italiani – na trhoch Českej republiky, Slovenska a Maďarska. Dohoda spája dve spoločnosti s viac ako 30-ročnými skúsenosťami v tomto sektore s cieľom posilniť tradíciu a kvalitu výrobkov Made in Italy v strategických oblastiach.
Aliancia na rozšírenie talianskeho vkusu na zahraničných trhoch
Vďaka tejto spolupráci budú produkty značky Crai distribuované prostredníctvom rozsiahlej siete spoločnosti Cortelazzi, ktorá sa môže pochváliť hlbokými znalosťami medzinárodných trhov a solídnou distribučnou sieťou, ktorá sa v priebehu času konsolidovala. Produkty budú umiestnené v exkluzívnych priestoroch v rámci predajní Cortelazzi s inovatívnymi riešeniami vystavovania a špeciálnymi krytmi, ktoré zvýšia ich hodnotu a kvalitu a vytvoria pre spotrebiteľov pútavý a jedinečný zážitok z nakupovania.
Viackanálová komunikácia na posilnenie značky „Vyrobené v Taliansku“
Na podporu distribúcie vytvorili spoločnosti Crai a Cortelazzi podrobný viackanálový komunikačný plán, ktorý zahŕňa vysokoúčinné vonkajšie kampane, billboardy v hlavných mestách, rozhlasové spoty, rozsiahlu distribúciu letákov a intenzívne digitálne aktivity. Počas vianočného obdobia bude značka hlavnou postavou exkluzívnych dočasných predajní v Prahe a Bratislave a ponúkne spotrebiteľom pohlcujúci zážitok, aby zblízka objavili kvalitu a autentickosť špecialít Crai.
Okrem toho sa niektoré vybrané referencie stanú súčasťou vernostného programu Cortelazzi, ktorý povzbudí k vyskúšaniu a vernosti novému sortimentu.
Spoločný záväzok podporovať taliansku gastronomickú kultúru
„Partnerstvo so spoločnosťou Cortelazzi predstavuje prirodzený krok v expanzívnej stratégii skupiny Crai,“ hovorí Giangiacomo Ibba, generálny riaditeľ spoločnosti Crai. „Našli sme partnera, ktorý zdieľa naše hodnoty kvality, autenticity a lásky k danému územiu s rovnakou vášňou pre propagáciu talianskej gastronomickej kultúry. Vďaka tejto spolupráci prinášame excelentnosť našej súkromnej značky na nové trhy a posilňujeme puto so spotrebiteľmi, ktorí už oceňujú tradíciu a umenie dobrého talianskeho jedla.“
Ernando Cortelazzi, prezident spoločnosti Max Food – Cortelazzi, zdôrazňuje: „Produkty značky Crai dokonale reprezentujú podstatu výskumu, tradície a talianskej excelentnosti, ktorú sa už desaťročia venujeme propagácii vo východnej Európe. Táto spolupráca potvrdzuje našu úlohu ako referenčného bodu pre taliansky potravinársky sektor v tomto regióne a ponúka spotrebiteľom produkty najvyššej kvality a jedinečný zážitok z nákupu.“
Sledujte nás na sociálnych sieťach, aby ste nezmeškali žiadne novinky:
Facebook
Instagram